Formulaa ja kissankarvoja

Sunnuntaiaamu. Kissa päätti liittyä seuraamme sängyssä ja änkesi minun ja mieheni väliin nukkumaan. Niin no… ei sitä varmaan nukkumiseksi voi oikein kutsua. Kisuli kehrää niin kovaa että se häiritsee isännän unia. Ja yleensä se haluaa nukkua aivan pään vieressä jotta kehräysnautinto olisi molemmin puolin mahdollisimman tehokas =) Kissani on aivan tavallinen maatiaiskissa, muuta tavallista siinä…

Höyryä punkkiin

Vapaapäivä, eli aamulla isäntä töihin ja sitten auto katsastuksen jälkitarkastukseen (läpi meni!). Virallisen päiväohjelman jälkeen kotiin rentoutumaan. Mutta ei tässä ole kerennyt rentoutua. Tuli sähkökatkos ja tietokoneet sammuivat. No ei muuta kuin tarkistamaan sulakkeita. Ei mitään vikaa. Nyt toisen koneen ja pistorasian välissä oleva virtaa tasaava laite (älkää kysykö mikä sen virallinen nimi on!) piipittää…

Evil Dressmaker at work

Koska blogillani on noinkin hupaisa nimi niin voisin näin alkuun kertoa mistä se tulee. Olen siis ammatiltani ompelija. Kerran eräällä englanninkielisellä chat-sivustolla tuli ammattini puheeksi ja joku sitten heitti että niin varmasti pistelet aina asiakkaita nuppineuloilla. Vastasin pilke silmäkulmassa, että kyllä nimenomaan näin juuri teen. Pistelen asiakkaat verille viheliäisillä neuloillani. Näin minut ristittiin ilkeäksi puvuntekijäksi….